Позначки

Мабуть, трішки із запізненням, але я вирішила написати про свої плани на новий 2017 рік. Сформулювати і зафіксувати, щоб потім через рік можна було подивитися, що з того вдалося чи не вдалося реалізувати. Ну, і просто нагадування собі, бо якщо триматиму ці думки лише в голові, то з великою ймовірністю через певний час я знову повернуся до старих звичок та буду робити все “як завжди”, а не як би хотілося. А в такому випадку й результати будуть очікувано “як завжди”.

Читацьке

Цього року я вирішила не підписуватися на челенджі і читати стільки, скільки читається. Класика та нон-фікшн. Аудіокниги. Старатися уникати свої guilty pleasure теми та не читати погані книги лише для того, щоб подивитися на те, наскільки вони погані. Взагалі думаю, що можна було б скласти собі свій власний список must read, після якого знову дозволю собі зачитуватися радянською пропагандою, підлітковими романами та претензійним сучукрлітом. З такого типу шлаком в мене стосунки love to hate, але від хорошої літератури користі буде більше.

Блог

Минулого року я писала мало. Цього року писати хочеться іще менше. Тобто не дуже хочеться писати. Якщо раніше мені хотілося писати, але внутрішній цензор не дозволяв, то тепер з цензором я вже більш-менш впоралася, але не бачу своєї цільової аудиторії, якій би були потрібні мої потуги. А якщо писати це все для себе, то з таким же успіхом можна й просто з котом побалакати. Ну, і так, мене страшенно дратує, коли на ті ж самі теми із запізненням починають писати інші та отримують на це ту реакцію, якої я видно не заслужила. Дратує бачити у своїй стрічці новин перепости від “друзів” тем, про які я писала місяць-два чи й рік тому, і на які не отримала жодного коментаря і якусь жменьку переглядів. Роблю висновок, що тема цікава, тільки я не вмію про неї написати. В такому випадку мені простіше тримати свої думки при собі.

Ютуб

Наразі плани тільки в планах в зв’язку із технічними нюансами.

Робоче

Не панікувати, шукати свої теми, напрацьовувати портфоліо.

 

Ну, і все інше, чого мені бракує, шукати. Десь же воно має бути?

